October 16, 2012

update campur

Assalamualaikum.  :))
wewitttt. dah rasa lama pulak tak update blog ni, aritu janji nak update balik kan. semalam tetiba teringat pulak nak update. tapi, malam ni nak update apa pon tak tahu la. tapiiiiii..... nak story kat sini. handphone aku rosak ! jatuh. malangnya nasib diri ini. aku hanya mampu melihat sahaja handphone aku tuh diam membisu. waaa~` baru dua hari tak boleh bukak handphone, dah rasa sunyi. tak syiok la. walaupon ada orang sudi nak sponsor'kan handphone untuk sementara waktu, tapi rasanya tak sama dengan handphone sendiri. sekarang ni tengah pening kepala, wether nak repair or beli baru jer teros. hmmmm. tolongggg!! disaat-saat aku nak jimat duit ni la, ada ja musibah yang berlaku. adoiyaaaaii ! mungkinkah aku boleh paww mak abah aku??? kui3. ya ! mungkin !



lusa pulak result Unikl dah nk keluar. so, aku just harap yang terbaik la. Uitm punya pulak aku tak tawu la bila. yang aku risau sekarang ni persaingan. haishhh. risau bebenor teman. doa je la. usaha dah usaha dah. 


raya haji nanti macam biasa eden kono kojo la. triple. $$$. tak kesah la keja waktu raya. sebelum ni tak penah miss raya dengan family, tapi tahun ni tahun pertama aku tak spent banyak masa dengan family. keja, keja, keja ! what to do. daripada dok umah saja kan. 



minggu ni eden ado la plan nk nengok citer ni kat wayang. tapi plan je la. mudah-mudahan jadi la yer. dah lama menanti citer ni nak kuar. huhuhu. romantik je tengok kan. nak nangis ke apa ka, tuh belakang citer. yang penting best ! hahaha, tak tengok lagi dah tawu pulak best ke tak. tapi kot mana pon, aku sure la, mesti best. nak nengok sangat !!!! ha, kan dah macam meroyan. 


okaylah, esok eden kojo laee. so, eden dah malas nak tulis panjang jela-jela. selamat malam. Salam ! :D



Terima Kasih Sebab Sudi Baca, Like Jangan Tak Like. ( =

No comments: