September 30, 2012

Selamat Pengantin Baru


Assalamualaikum   :)



okay, hari ni saya berkesempatan untuk menghadirkan diri ke majlis perkahwinan manager saya , Miss Hafiza. opss! sekarang dah tak jadi Miss dah la. kena panggil Madam pulak dekat dia. Alhamdulilah, perkenalan singkat selama setahun berakhir ke jinjang pelamin. walaupun saya tak la mengenali secara rapat, tapi bila dah kerja sekali kami jadi rapat. tengok orang kahwin, saya pon rasa nak kawen. umur bukan semakin muda. semakin tua. semua tuh kan fitrah manusia. nak bahagia. seriously tengok dia dengan husband dia, happy je masing-masing. Alhamdulilah. saya kenal jugak husband dia tuh. kenal-kenal gituh je la. 



ntah bila agaknya jodoh saya kan. entah la, semua tuh urusan Allah. saya ni sebagai hambaNya, hanya mengikut saja apa yang telah ditetapkan. apa-apa pon Selamat Pengantin Baru kepada kedua-dua mempelai okay. cepat-2 dapat baby. anak kan rezeki Allah. okay, itu saja update untuk kali ini. InsyaAllah, nanti update lagi. bye !  :D











Terima Kasih Sebab Sudi Baca, Like Jangan Tak Like. ( =

No comments: