November 4, 2012

luahan perasaan yang terpendam.



Assalamualaikum semua. hope semua sihat walafiat. so long time, aku tak update blog ni. as you all know, aku memang seorang yang susah sikit nak bagi komitmen aku dengan blog ni. tapi kalau bab menjenguk-jenguk blog orang aku terer la. haiyaaak ! suke tawww~~ ! dah-dah, jangan nak cakap aku gedik ke apa. suka hati la macam mana pon, this is real me. you all yang tak suka tuh, jangan buang masa, baik pegi tolong mak masak. kih3. 


okay, yang ni aku suka sangat nak share citer dengan korang. my request nak cuti tiga hari, dah approve ! oh yeahhh ! suka sangat mak ni. kih3. ye la, benda memang aku dah plan lama dah. nak pegi rumah abang aku dekat putrajaya,sambil sambil nak pegi main dengan anak buah kesayangan. sayaaaaang sangat acik dekat dia. insyaAllah, hari Khamis atau Jumaat aku bertolak pegi sana. yeay yeay ! happy gila aku. i dont mind kalau pegi sorang-sorang pon. i kan dah besauu. boleh jaga diri sendiri, insyaAllah. (:


last but not least, aku just nak luahkan sesuatu kat sini. kepada hamba Allah yang suka sangat buat 'taik' orang lain, hampa kena sedar diri okay. sekarang hampa boleh buat, tapi jangan lupa, Allah tuh Maha Berkuasa, kalau dia nak balas, bila-bila ja boleh. tapi kadang-kadang aku rasa aku sendiri yang nak p penumbuk muka sekoq-sekoq yang dok buat 'taik' tuh. baru aku puas hati. tapi tak apa lah kan. sebagai hambaNya, aku percaya pada kuasaNya. aku tawu cepat atau lambat semua perbuatan tuh akan berbalas. dan pada saat itu dan ketika itu, aku akan gelak berguling-guling sampai tergolek ke longkang kat manusia-manusia tuh. weekkk! padan muka. sambil menadah tangan mensyukuri kekuasaan Allah. Alhamdulilah. 


okay lah, rasa macam tak baik gila kan doa macam tuh, tapi apa nak buat, aku insan teraniaya. huhuhu. sedihnya. sudah! hentikan drama sedih episod lapanpulohtigaribu ni. nanti sambung lagi. jumpa lagi untuk nect update. insyaAllah. Bye! 



Terima Kasih Sebab Sudi Baca, Like Jangan Tak Like. ( =

No comments: