November 17, 2012

kisah hari ini


kasi up sikit acik comel dengan anak buah comot. hahaha
Assalamualaikum semua.  :)
well, well. tadi baru je siap print surat resign. okay, tak rasa sedih sangat berbanding dengan dulu. sekarang memang patot resign sebab dah tak tahan dan kot nak keja situ. ada la beberapa masalah sikit. tak perlu la nak carita sangat kan. by the way, next month maybe akan stay untuk sementara waktu kat rumah abang kat Putrajaya. InsyaAllah. nak sambung gomol-gomol dengan anak buah comel kesayang tuh.


pasal nak sambung study pulak, sepatutnya masuk bulan Januari kat Unikl, tapi my parents maybe tak boleh nak support 5K for every semester. entah la. aku pon tak tawu nak buat apa. kalau ada rezeki kerja kerajaan kerja la dulu. and paling aku harapkan offer UiTM. kadang-kadang aku mengeluh jugak, bila la rezeki aku nak sambug study ni nak dapat. wallahualam. sedih jugak la bila fikir dugaan yang kena tempuh ni. dah lama tinggalkan zaman study. lama tak pegang buku balik. 


apa-apa pon aku percaya pada rezeki yang tuhan bagi. Mungkin ada hikmah kenapa aku masih tak dapat sebarang tawaran from UiTM. perancangan Allah tuh lagi baik kan. so, i'll just leave it to HIM. today is my eldest brother birthday. so, aku nak wish Happy Birthday kat dia. hope dia panjang umur, murah rezeki. jadi ketua keluarga yang perfect  eventough semua orang kat dunia ni tak perfect kan. 


okay la tuh saja yang aku nak tulis kat sini. tetiba berangan nak jadi macam lisa surihani dalam citer Istanbul Aku Datang, asyik publish citer baru je kt blog. hahahaha. apa pon tak boleh. ngek ngok betol la. so, jumpa lagi next entry insyaAllah. 


May Allah Bless You,  Salam.  :)

akhir sekali, gambar sendiri. nak jugak la kan. 



Terima Kasih Sebab Sudi Baca, Like Jangan Tak Like. ( =

No comments: