November 18, 2012

mix mix mix.


Assalamualaikum semua   :)


okay, hari ni dah masuk hari ke 18 dalam bulan November ni. cepat je masa berlalu kan sekarang ni. so, next month adalah bulan terakhir dalam tahun ni, I mean, for every year pon sama la kan. hari ni kenduri kawen kak milia. dulu kak milia penah keja kt KFC, sama macam aku. aku manja jugak dengan dia. dia kawen ari ni. malangnya, aku tak jumpa pon dia arini kat kenduri. dia keluar pegi outdoor photoshoot. awal giler ! 

tak dilupakan jugak, surat resign pon aku dah bagi dekat manager. mengeluh manager tuh. manager cakap sorang lagi nk resign. huhuhu. nak buat macam mana kan. insyaAllah, bila-bila aku keja la balik kat situ. tengok la macam mana kan. and the most exciting is, aku jumpa balik kawan baik aku masa aku sekolah rendah dulu. kami satu geng. geng aku no lawak sikit nama dia. dulu kami rapat giler, tapi lepas masing-masing dah masuk sekolah menengah, dah tak rapat. tiga orang semuanya. geng cap ayam brand. ntah pape kan nama geng tuh. for your info jugak, nama 'ce-ah' yang orang dok panggil2 aku selama ni pon asalnya dari kawan aku ni la. tak sangka kan, kekal sampai sekarang ni. huhu.   :)


last but not least. rinduku sudah terubat apabila sudah melihat dirinya. hahaha. orangnya dirahsiakan identiti. lalalala. okay la, next entry yer.


May Allah Bless You. Salam.   :)




Terima Kasih Sebab Sudi Baca, Like Jangan Tak Like. ( =

No comments: